Nlla Merhaba demir eksikliğine bağlı kansızlığım var doktor bu gidişle bebek düşebilir dedi serum tedavisine başlayacak başına gelen var mı lütfen yardım edin çok mutsuzum :(
Sinemokcu Nlla kaç haftaliksin bende de hamilelik başından hatta öncesinden beri var allaha şükür bebeğe bi sıkıntı olmadı 32 hafta oldu 1 hafta sonra kan takviyesi olacak
Sehnazzzzz_25 Nlla bnmde baya duşuktu ilaç verdi doktor onu bile içemedim Bişey yıyemedıgımden 3 cı aydan sonra içmeye başlayabıldım duşuk olmadı
Gezmeci Nlla canım hiç üzülme benim 8.5-9 su şimdi 28 haftalık hamileyim kendini şartlandırma şakın portakal suyunun içine pekmez koyup iç sabahları aç karnına iyi geliyor kansızlığa birde yeşil mercimek sağlıkla kucağına alırsın inşallah ama yeterki kalbine kötü düşünce koyma😘
Yasmin26 Nlla 7 cıktı , 2 tüp ( 2 doz )aynı anda seruma ilave ediliyor o şekilde veriyolar pazrtsi carsmba cuma takılıyor bana
Sehnazzzzz_25 Serum ıyı gelir aslında ben hastaneye gitmedim ayakta duracak halim yoktu çunku Aslında serumda ıyı gelir diyorlar Sehnazzzzz_25
Eceguldemir Nlla serum tedavisi 2 hafta da baya yükseltti beni hiç moralini bozma ayrıca bebek de düşmez çok saçma konuşmuş doktorun ben aylarca kansız kaldım ne şurup ne hap işe yaramadı 30. Haftamda serum tedavisine başladık ve direk yğkseldi
sdsd Eceguldemir benımde 10lara düşmüştü, ama dahiliyeci bebeğe zarar verir dedi takvıye vermek , kendı doktoruma soramadım yarın gidicem, feramat kullanıyorum yükselmiyoe bir türlü
Nlla Eceguldemir Eceguldemir Çok teşekkür ederim inşallah sende bebişini sağlıkla kucağına alırsın 🙏🙏🙏🙏
minnakdeniz Nlla yok artık benim de 8 çıkıyor her ay ölçüm yapılıyor ve bir türlü yükselmiyor, hatta bu ara kabızlık nedeniyle kullanmıyorum amma saçmalamış neden düşük olsun 🙄
Nlla minnakdeniz O öyle diyince tabi ben panik yaptım hepten :( Verdiğiniz cevaplar için çok teşekkür ederim 🙏🙏