annemsii Sizler ne koydunuz.? Farklı bildiğiniz anlamı güzel olan isimler neler.? Birde ismin kuranda geçmek zorunda olduğunu söylüyorlar.?
Seda_123 annemsii Kuranda geçmesine gerek yok canım anlamı güzel olsun yeter benimde kızım olacak Hafsa Mina koyucaz 😁
Mom86 annemsii benim kızımın ismi arven mila❣ arkadaşlarımın bebekleri elif çinur, asel duru , laden,miray, helen,nehir,eliz,ebrar 🤣bunlar aklima geldi
Alyna12 annemsii benim kızım olucak bikaç haftaya ismi Duha kuşluk vakti demek Duha suresi de var Kuran’da geçiyor 🥰
Ozlembjk annemsii ben kizimin adini Zeynep koydum peygamberimizin kizinin adi diye simdi yine hamileyim kiz olsaydi Amine koymayi düşünüyordum oda peygamberimizin Annesinin adi ama Erkek mis bebegim nasip
yagizveyazinannesi annemsii Kızım olacak ismini Yaz Kayla koyacağız kayla, masum saf kötülükten uzak demek:")