aferik Lvnya merhaba acıbadem ebru füsun donata gidiyorum çok memnunum bu arada yarın doğum için yatış yapacağım. Alışverişim tamamlandı sormak istediğiniz birşey varsa buralardayım sevgiler 👋
Lvnya Rukenservet ben geçen sene gitmiştim beni yanlış yönlendirdi oyuzden ona gitmek istemedim 🤦🏻♀️