tgbasltan sofimam benim de kadın dogum doktorum düşük dedi 2.9 du. Ben triod icin baska bölüme gittim tahlillerimi yaptırdım doktor hamileler de 1-3 arasında olması gerektiğini söyledi. Yani hamilelerde değer değişiyormuş. Normal hamile olmayan bireylerde 3-5 arasında olması gerekiyor dedi
Zeyk Busra2437 hamilelikte tiroid için verilen ilaç zaten hamilelere uygun olarak veriliyor. Bebeğin zeka gelişiminde sıkıntı olmaması için takip ve ilaç çok önemli ben de hamilelikle birlikte başladım ilaclara her ay düzenli takipteyiz bebegimle
Kubraseyit00 sofimam 10. Haftada normal çıkmıştı 11+4 de yukseldi 6.88 oldu. İlac basladik. Oglumda 6. Ayda yukselip kendiliğinden düşmüştü ama bu kadar yukselmemisti. Bunda hemen ilaca baslandi
Eceyavuz sofimam ilk bebeğimi troid yüzünden düşürdüm ikinci hamilelegim de t5.haftamda öğrendim hamile olduğumu hemen troid degerlerime baktirdim 11.95 'di suan 33+1 im ve bu zamana kadar ilaç kullandım her ay değerlerime baktirıyorum suan 1.27
Htcblc Iki oğlumda tiroit hastasi oldugum hâlde kullanmadım doktor iki hamileligimde de zeka geriliği olur dedi ona rağmen kullanmadım aslında bilerek değil sabah aç karnina olduğu icin hep unuttum 9 ay boyunca 1 tablet anca bitirmisimdir iki çocuğumda da hic bir sorun yok allaha şükür benim degerlerimde hep 12 yi düşmüyordu şuan ki hamileligimin ilk baslarinda dusuk tehlikem vardi doktor kesinlikle kullanmalisin dedi ve o korkuyla şuan kullaniyorum
Hem25 Esila-22 acıkcası ben belirti olarak hissettigimden ortaya cıkmadı saglık ocagı 2 ayda bir beni tahlil icin cagırıyor o yuzden cagırdıgında cıktı eger süphe duyuyorsan bile baktırmanda her daim avantaj var bazılarında kalp carpıntısı yapıyor