Hurit Arkadaşlar kendime nazar degdirdim resmen 27+4 haftalık hamileyim bugüne kadar hamile olduğumu anlamiyordum bile ama son iki gündür sol bacağım ve belim öyle bir ağrıyor ki uyuyamıyorum resmen niye oluyodur bu sorunu yaşayanlar var mı
21os_ Hurit canım bende öyleyim resmen bi aydır yuruyemiyrm desem yeri topalliyorm korkuyorm da başka bişey olur diye doktor magnezyum filan da yazdı ama aynı gecmiyo mecbur doğumu beklemek zorundayız ilaç kullanmak için de 🤕
Kucukannee Bu sorunu genelde tüm hamileler yaşıyor yavrum, bebek büyüyor ve bacaklara damarlara baski yapiyor. Ben 39. Haftadayim ayakta duramiyorum ayak bileklerim uyuşuyor 5 dk da..