Ftmemne Merhaba arkadaşlar 5 gündür gyno tardyferon + d vitamini 20 damla kullanıyorum. Ve kan ilacının ishal karın ağrısı yapıyor. Düzenli kullanınca bu yan etki geçer mi acaba? Herkeste aynı etkiyi yapıyor mu? Bilgisi olanlar varsa, cevaplarsa çok sevinirim. Doktorunun telefon u yok bende. Pazartesi soracağım
Nagihann23 @Ftmemne bende yaptığı yan etki afedersin dışkı renginde koyulaşma oldu sadece kişiden kişiye değişir tabi
Ftmemne Nagihann23 anladım teşekkür ederim. Bende de o koyulaşmaya var, ancak ishal ve karın ağrısıda dahil.😞
Deletedmom00180 Nagihann23 normal aynı durum bende de var ilacın etkisi ama zararı olan bir durum değil ☺️