Beybitooo Kızlar ayin 10 unda kan verdim hcg değeri 501 çıktı yanı kaç haftalık oluyor tam olarak hastaneye gitsem kalp atışı duyulur mu biraz daha bekleyeyim mi sağlık ocağındaki doktor birsey söylemedi sadece hamilesin dedi değerleri kontrol etti ama kaç haftalık olduğunu ne zaman kalp atışını duyacağımı söylemedi 🤦🏼♀️
BuluttSecil Beybitooo kalp atışı 5000 den önce duyulmuyor benim ilk öyle olmuştu. Ki o da karından da duyulmadı vajinal bakıldı.o da çok silik duyuldu. Yani 10.000 olduğunda net karından duyarsınız
Zehranurcavus Beybitooo son adet tarihinden kaç haftalık olduğunu. Hesaplıyorsun Kalp atışıda 35. Günde duyuluyor canım doktorum öyle söyledi
Beybitooo BuluttSecil kan tahlili içinde tekrardan çağırmadı ama değerin çok iyi 4 5 gün sonra 12.000 olur dedi
gulsum1214 Beybitooo iki günde katlanan değer nasıl biranda 11.500 fazlası olacakmış, iyi uydurmuş doğrusu😂 4-5 gün sonra 4-5 binlerde anca olur
Beybitooo gulsum1214 bilmiyorum ki yanımda bi bayan vardı onunki 12.000 ve 8 haftalıktı bana öyle diyince bende sasırdım doğrusu
gulsum1214 Beybitooo kalp atışı içinde çook erken daha betanız çok düşük önce bebeğin kesesi oluşacak sonra bebek gözükecek ardından kalp atışı şimdiden kendinize ve bebeğinize stres yapmayın derim 7.haftayı bulur muhtemelen
SusamTanesi61 Beybitooo Allah kucağınıza almanızı nasip etsin inşallah. Bugün benimde 1 gün geçti. 300 çıktı. Bi an önce haftaya cuma olsa da kontrole gitsem diyorum.
Beybitooo SusamTanesi61 amiiin Allah hepimizin yardimcisi olsun sağlıkla kucağımıza alalım insallah 🙏🏻