Mervesezentosun Ecmelinannesi 38 haftaya gireceğim. Bebeğin aşağıya yerleştiğini anlayan oldu mu hiç. Kasıklarda yalancı sancılar hafif hafif oluyor. Normal Doğumu tetikler mi ?
Merveonay Ecmelinannesi Allah sağlıklına kucağımıza almayı nasip etsin canım kolay kolay doğumlar inşallahhhhh