Merveonay Sevdaengin canım 37. Haftadan itibaren yapıyorlar ama ben 39 Dayım hala yapılmadı 😀 doktorum bu hafta yoktu hafta başı gidecem bakalımm
Mom86 Sevdaengin ya normalde 37 de sonra bakılır ama kimi dr 40 haftada bile bakmıyor doguma kadar buda dr kalmis yani 😕
mervesengll Sevdaengin ben 34te acile ağrım var diye gidince ilk nstye bağlandım orda baktılar duruma göre değişiyor sanırım