Beyzanurlina littleangel ben 5 saat aç kaldım aç olarak kan aldı sonra bısey verdı içtim çilekli gazoz gibiydi tadı 1 saat bekledık sonra kan verdık 1 saat daha bekledım gene kan verdım 3. Kanı verdıkten sonra yiyip içebilirsin dedi su bile içmemiştim
Pembepanjur Kerem_alyadua hic meyve yemeden de olurmu boyle bilmiyorum . Zaten normaldede ekmek , un , seker , makarna , pirinc pilavi felan yemeyen insanim . Yani iyi bir yoldamiyim , kotumu cozemedim :)))
Kerem_alyadua Pembepanjur ben armut ve arada eksi elma yiyorm sonra da küçük bir kase yoğurt yani meyveyi yoğurtla yemek lazmmıs seker cıkana kadr hergün muz yerdim şimdi yemiyorm
Olimbera Pembepanjur ben normalde şeker hastasıyım gebelikten önce de vardı yani meyve yememek nedemek ben hiç anlayamadım bunu siz mi seçtiniz diyetisyen mi söyledi ? Çünkü benim diyet listemde bile ara öğünlerimde hep meyve var normal şekerli ürünler tüketemediğimiz için meyve yememiz gerekiyor
Pembepanjur Kerem_alyadua evet muz , uzum , karpuz gercekten cok tatli , cok sekerli . Armutta azmiymis seker ? Yesil elmada az da.
Pembepanjur Olimbera hayir hayir diyetisyen verdi meyve . Fakat yogurtlada yesem azda yesem yedigim an sekerim cikiyor . Yani mecbur kaldim birakmaya . Sen nasil yiyince cikmiyor ? Veya baskalari . Cozemedim ben
Olimbera littleangel çok tedirgin olmanızı gerektirecek bir durum söz konusu değil ama mutlaka şeker yüklemenizi yaptırmanız gerekiyor diye düşünüyorum çünkü şeker o kadar basit şekilde belirlenemez takip edilmesi gerekiyor değeriniz evet yüksek değil ama kesin birşey de söylenemez bu nedenle korkmayın ve testi yaptırın... çünkü şekerinizin olduğunu bilmeniz bebeğiniz için daha önemli ona göre hamilelik süreciniz devam eder.
littleangel Olimbera ya O kadar şekeri içtikten sonra kesin çıkar şekerim diye düşünüyorum artık etraftan duyduklarımdan sonra önyargılı oldum bu şeker yüklemeye 😥doktorum şekerin yoksa düşük çıkar zaten ,öyle bişey olmaz falan diye ikna etti ama bakalım ne çıkacak 🤷♀️
Kerem_alyadua Pembepanjur bende internette arastrdm biraz diyet listelerine falan baktm genelde elma armut yazıyor
Olimbera littleangel şekeri alıyorsun diye o an şekerin çıkmıyor zaten şeker hastası değilseniz değeriniz normal çıkacaktır şeker hastalığınız hamilelikle birlikte tetiklenmiş ise o zaman içtiğiniz şekerli şey şekerinizi açığa çıkaracaktır ben ilk şeker hastalığımı öğrendiğimde akşam gece 1 de tabak dolusu makarnayı yemiştim ve sabahında kan vermiştim çok yüksek çıkmıştı açlık değerim ve doktorumun bana söylediği o anlık yemekle hiçbir alakası olmadığı çünkü bu hastalık pankreas organımızın hasar alması veya görevini yerine getirip insülin salgılamamasından kaynaklanıyor yani korkunuzu çok iyi anlıyorum ama asıl şekeriniz varsa ve bunu öğrenmezseniz bebeğinizi riske atarsjnız çünkü tedavi ile düzelen bir durum bu ama haberiniz olmadığı takdirde bebek için daha tehlikeli durumlar oluşturuyor sağlıklı bireylerin bile şeker yüklemesi testini yapması gerektiğini düşünüyorum ben eğer şeker hastası olmasaydım da bu testi hamileliğimde yapardım çünkü her zaman bilinçli olmak daha iyi gibi ama tercih sizin herşeyin hayırlısı olsun inşallah...🤗