Mirayemir Gunler nasil geciyo kizlar yalanci sancilar basladimi bide karni asagi inmeden dogum yapanlar varmi herkes bana karnin cok yukarda diyolar
Serenaysmom Mirayemir benımde hala yukarda 36+3 üm :( bırde bugun bebegımın pozisyonu degısmıs normalde sırtı soldaydı olması ıstenen oydu bugun gıttıgımzde sırtını sağa dayamıs doktor dönse iyi olur dedı
Senazencir Mirayemir biz tam 36 hafyalık olduk benim de yavaş yavaş karnım inmeye başladı fark ediyorum. Sancılarım da iki üç haftadır var olurmuş son aylarda dediler
Hllswm Mirayemir valla cnm 37 olcam 1saate.. karnım çok yukarda daha... ama 1 bucuk cm acıklıgım var heran dogurabilirim 😂
Dane_1 Mirayemir 37+5 olduk hala bi Belirti yok benim bebeğimde sırtını sağıma doğru yaslıyor baş aşağı ama kanala İnmemiş bi kaç gündür hareketleri azaldı gibi geliyor sizlerde var mı öyle durumlar kızlar
Mirayemir Serenaysmom bende 36+2 yim bas asagi sirti onde ayaklar benim sirt tarafimda genekde sirtini poposunu sagima dayiyo doktor hic oyle bisey demedi
-Nur- Yukarda top gibi duruyoruz. Gece ağrılarımız var. Gün içerinde sürekli yorgunluk hali 36dan merhaba :)))
Sulee123 Dane_1 tam aynı günümüz evet yeri daraldığı için artık çok hareket etmiyor birde Doğum kanalına girince hareket azalırmış rahim kasılmalarım çok sizin nasıl kilosu ne kadar diyor
Sulee123 Sulee123 benim rahim kasılmam alttan muayene sonra oldu 2 gün şimdi geçti hiç yok ama hareket az evet oda endişelendiriyor insanı açıklık 1 cm. Bile var yok demişti bakalım artık 37+5 de 3350 idi az