Cancan60 ALLAH nasip ederse aralıkta sezeryan olacam 26 haftalık oldum bugün ben zıbın ları uzun kol aldım. İlk defa kışın doğum yapacam bakalım herkes kış daha iyi diyor onuda tecrübe edincez...badi eldiven aldım birkaç tane şapka takım daha eksiklikler var tabi kasım gibi tamamen almayı düşünüyorum herşeyi..