Medine_1992 Terspektif ay iyi bari canım iyi yapmışsın valla ya çok kötü seyler yazıyor yarın gidiyorum işte bakalım canım minnak kızım napıyo😁🌺
Terspektif Medine_1992 ayyy maşallah kuzuya cinsiyet aynı mı diye merak ettim 😂 valla bura benim psikolojimi bozdu 😂
Medine_1992 Terspektif kimin bozmuyor ki canım kötülükle beslenen çok insan var neyse 😊yarın yazarım zaten bakalım 🌺💕
Terspektif Medine_1992 hayırlı haberlerini alalım inşallah kuzularımızın 🙏🏻 Bekliyorum haberini canım 😘
Zeynepderya Mylittlebaby tamamen bebekle alakalı ben 19+3 teyim ve daha 4 5 gün oldu öğreneli çünkü kendisini sır gibi sakladı 10 dakika sonunda anca görebildik:)
Lvnya Simdi doktordan çıktım 13 hafta erkek dedi yine doktorum 11 de de erkek demişti ben hala bir ümit kıza döner mi diye merak ediyorum içimde hep bir kız bebek beklentisi hayallerim hep süslemekti tokalar falan almaktı 😌 en doğrusu sağlıklısını istemek ama yine de ilk cocugum kız olsun istedim hep değişir mi dersiniz?
Sumeyye_g Lvnya doktorun kesin konuştuysa değişmez arkadaşıma kız dedi doğru çıktı şimdi yarın bende gidicem bakalım hayırlısı inşallah belli olur iyi anlayan bir doktorsa ultrasondan doğru çıkıyor
Ptrckli Ben 13+5im şuan devlet hastanesine gideceğim ilk defa belki cinsiyet söyler mi diye umutlanıyorum 😀 Özeldeki kendi doktorum 10 gün sonra söyleyecek görürse
cevrik Mylittlebaby ben 12 yada 13te öğrenmiştim kesin eminim demese de kıza benziyor demişti. Doktorunuz tahminlerde iyiyse deneyimliyse söyler 😊
Evelinam İkili test yaptırdım oğlan dedi doktor . İkili de erkek deyip sonradan değişen var mı acaba?