Bellabells Dmll benim de bu sabah başladı ağrılarım.37+2 yim.düne kadar bir ağrım yoktu. Bu sabah adet ağrıları gibi hafif bel kasık ağrım oldu.gün içinde de ara ara geldi gitti.normal mi bilmiyorum
R_abia Dmll 37. Haftamdayım 1 haftadır bel kasık ağrısı yaşıyorum nstdede hafif sancılarım çıkıyor ama doktorum normal diyor bi düzeni ve artan sancı olmadığı sürece 😊
Dmll Ya normalde korkmam da doktor suyun az dedi son kontrolde o yüzden biraz tırsttm gitsemmi doktora acaba
Anneyimki Dmll yaaa bnmde acaip bel agrım var ama bizdemi gitsek bilemedim. Hayrlısı ile kucqgına al kuzum. Kaç cm açklık
Bellabells Dmll ağrılara mı dayanamadın canım. Benim de az var ama normal diye kafama takmamaya çalışıyorum.salı günü kontrolüm var.
Dmll Sehamehmet Sehamehmet açılma 1 cm dedi ama sancı çıkıyor doğumun çok yakın dedi sabaha kadar açılma olabilir dedi bekliyorum bende şimdi