Melos58 Sual: Hamilelikte tüy dökücü krem kullanmak zararlı mı?
CEVAP
Dermatoloji Uzmanı Dr. Ahmet Günay'ın cevabı: (Ben zararlı olacağını düşünüyorum çünkü tüy dökücü kremlerin herhangi bir tıbbi onayı yoktur. İçinde ne içerdiklerini bilmiyoruz. Bu yüzden bu tür şeylerin sürülmesini doğru bulmuyorum. Çünkü cilt tarafından emilip bebeğe zarar verme durumu söz konusu olabilir. Şahsen gebelikte tüy dökücü kremlerin kullanılmaması gerektiği görüşündeyim. Gebelik döneminde jilet veya makineyle tüyler alınabilir.
İnternette böyle bir cevapla karşılastım canım kullanmamanı tavsiye ederim