Cennettenbirmelekveannesi Kızlar 32 haftalık hamileyim düzenli olmamakla birlikte sancılarım oluyor .Daha doğrusu sertleşme oluyor karnımda ve bu bana acı veriyor .Bebek çok hareketli ve gece uyku uyuyamıyorum belimdeki ağrıdan . Hamileligimin başından buyana akıntım fazlaydı zaten .İlk hamileligim ve kontrolüme 2 hafta var ne yapmalıyım? Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim🙏
elifeyy Cennettenbirmelekveannesi bugün bende doğuruyormuyum diye korkuyorum karnım hep sertleşiyo bebek yani magnezyum da içtim ama hastaneye gitmeye korkuyorum:( 32 haftalığım
Mavilianne Cennettenbirmelekveannesi Devamlı değil günde 2-3 defa oluyorsa dinlenince geçiyorsa yalancı sancıdır canım. Ama düzenli ise dinlenince geçmiyorsa doktora gitmelisin 🌸
Merve_eymen Olabilir canım dikkat et. Sancilarin düzenli mı kontrol etmekte fayda var. Bende suam 35 buçuk haftalık hamileyim. 2 hafta önce doğum sancısı gibi sancı yaşadım baya sonra kendi kendine gecti. Devam ederse doktora gidebilirsin. Yalancı sancı da olabilir doğum sancısı da
Aykam123 Merve_eymen aynen, sancılar oldukca saate bak, hangi sıklıkla tekrar ediyor, kontrol et. Tekrar etme süresi azalmaya başladıysa, doktora git
Cennettenbirmelekveannesi Aykam123 bir haftadır özellikle akşamları oluyor yatacagım vakitte gün içerisinde çok aktif biri de degilim aslında
azizeguneyy Cennettenbirmelekveannesi bende tam 32 haftalığım şuan bendede sertleşme oluyor ama bu doğum belirtisi değil. yan yatınca geçiyor yada tuvaletini yapınca
Sude26 Cennettenbirmelekveannesi 28 ci haftadan itibaren asiri agri icindeyim kizim karnimda bir yere toplaniyor sanki orasi delinece gibi agriyor ama yatinca duzeliyor belli sure ayni yere yatarsamda aynisi oluyor merak etmeyin duzenli degilse dogum sancisi degildir bende bazen dogum agrisi olsa bilemicem diye dusunuyorum
sdsd Cennettenbirmelekveannesi benimde Cennettenbirmelekveannesi benımde aynı sekılde 33teyım, bu haftalarda bebekte kemikleşme oldu sanırım hem agırlastı karnım hemde cok sert, eskısı gibi hareketlerı azaldı kasılma gibi hareket edıyor , kasıklarda ağrı ve sancınız yoksa korkmayın bence bu haftalarda hep bu sekılde sanırım,
sdsd Cennettenbirmelekveannesi o zaman endişelenmeyin bence benimde aynı 😊 p.tesi randevum var doktora sorucaktım bende yine burdan yazarım 🤗