Ben sadece kontrol iicn gidiyorumdum cok kotu yerinde olsam özel e giderdim bnde sadece kontrol amaclı gitiim o kadar kalabalık ve buyuk bi hastaneye kı ister istemez kimse kimse yle duzgun ilglienemıyorum ilk gıtıgım doktor iyidi oda artık yok mus en son gıtıgım cok ilgizisizdi duzgun bi sey bile soylemedi 20 ye yakın doktor var hepsının kapısını önünde 60 kısı var inan bidaha kontrol iicin bile gitmicem bidaha