Mnns1 valla simdi tam sezon başı o yüzden herşey ateş pahası 3 ay sonra yarı fiyatına düşecek şeyler için fazladan para vermek saçma geliyor bana. 5 li takımlar bile şuan en dandik markalarda 30-40 dan başlıyor 2 yıkamaya mahvoluyor. Şahsen genelde indirimleri takip edip iyi markalardan uyguna ürünler alırım. Keşke bayram indiriminde alışverişin bir kısmını yapsaydınız en azından hastane cıkışı falan. Şuan imkanınız varsa koton, lcw outletlerine gidin 2 gün once gittigimde birkac parca cok uyguna urunler gormustum. 12 tlye pamuk battaniye 16 tl ye ikili 0-3 ay badiler vardi .Nette de trendyol, babymal, joker, h&m , mothercare, carters de indirimler oluyor. Kasımdaki indirimi yakalarsaniz o zamanda baya birseyler alirsiniz