EylulEbrarin 30. Haftamda doktoruma gittiğimde gelişim geriliği var demişti ve o korkuyla tüm aile çok üzülmüştük. doktorumun dediği gelişimm geriliği var suyu iyi dedi anne babadan gelen genetik özellik olabilir dedi ama çok korkmuştuk detaylı ultrasona gittim sonuç yine aynı benim için çok kötü bir gündü doktorumla konuştum beni 10 gün sonra kontrole çağırdı ama özel hastanedeki kontrolümden önce devlet hastanesinde muayene oldum emin olmak için.. devlet hastanesine aynı sorunu söyledi ve durumun ciddi olduğunu söyleyip beni ümreniye pernitolojiye yönlendirdi riskli gebeliği inceleyen bölümmüş.. çok korkunca kendi dokturuma ulaştım ve durumu anlattım bana dediği egerki devlet hastanesinde yine aynı şeyleri söylediyse bebeğini sezeryanla doğurtmamızn gerekecek dedi ve 5 ‘de biten mesaisi için beni bekleyen doktorum kontrol ettikten sonra yarın sezeryan dedi.. dünya başıma yıkıldı kilosu 2300 gözüken minik yavrum 2300 aşağında doğarsa küveze alınırsa birşey olursa öldüm öldüm dirildim.. sezeryan hazırlıkları yapıldı ve işte bekleyiş başladı.. heyecanlıyım ama en çok korkuyorum ya bebeğime birşey olursa diye saat 1 .30 gibiydi tam hatırlamıyorum artık ameliyathanedeydim bebğimin ebesi geldi biraz sohbet ettik. Bana Dediği söz ver ebesine küfür ettirmeyeceksin diye söz verdim bebeğimin hemşiresi deseniz pozitifliğiyle harikaydı. Anestezi uzmanı geldi ben dualara başladım. Derken.. 14:10 gece bebeğim doğdu... Birde baktım odaya götürülüyorum ama yarı baygınım eşimle kardeşime sorduğum soru bebeğim nasıl küveze alındı mı iyi mi herşey yolunda mı..: herşey yolunda mı sorduğum tüm soruların cevabı içimi rahatlattı.. odama gittim yarım saat sonra kızımı getirdiler onu görünce kokusunu koklayınca gözümden akan yaşlara engel olamadım nasıl bir duygu nasıl bir mucize minicik birşeydi ama çok şükür iyiydi herşey yolundaydı.. Allah’ıma şükürler olsun Rabbim bebek isteyen tüm kadınlara bu güzel duyguyu nasip etsin inşallah 🙏🙏🙏