Olivkie Kızlaarrrr, Bebişlerin kilosu, hazırlıkları ne durumda? Benim iki hafta sonra normal mi sezaryen mi olacağı belli olacak🤷🏻♀️ 35+5’iz ve iki hafta ileride, 3200 gramız🥰
Sultanas Olivkie bizde 34+4 üz 1300 gram karın çevresi geriden geliyor.. Daha bi hazırlıkta yapmadim bekliyoruz şimdilik bakalim
Mavilianne Olivkie 36+3 olduk. En son 33+5 kilosunu biliyorum 2750’ydi carsamba gidicem bakalım 🥰 son programa göre 25 ama bakalım belki erken gelir 😂 herşeyimiz hazır bir tek oğlumuz eksik onu bekliyoruz 👼🏻
pembebeyaz 36 hafta olduk yaklaşık 2900 gr 38. Haftada doğum planı için doktora gidecem bakalım hayırlısı
Tskrncngz Olivkie seninle aynıyız son 30 bende 3 gün sonra kontrole gidecem bakalım doktor ne diyecek
Aby34 En son 32+0 da gittim 1600 gramdı Salı günü kontrolüm var 33+6 olucak o gün bakalım kaç gram olmuşuz inşAllah 2000 kiloyu bulmuşuzdur🙈🙏🙏🙏
Ipekyucekan 35+5 iz biz de, en son 33+4 te gitmiştik 2300 gramdı, pazartesi kontolümüz var bakalım merak ediyorum ne kadar olduğunu 😊