Bala_m yo zaten doktor sakınca görse alttan bakmıyor benim bebek çok aşağıdaydı o yüzden alttan baktı dikiş atmak gerekebilir diye bakmıştı ilk 4 haftalıkken de baktı İnan doktorlarımız zaten çocuğumuz olsun diye uğraşıyor bir de onları düşürmek. İçin uğraşmazlar bana da herkes aman alttan muayne ettirme dedi doktora söyledim doktor bana bunu sana diyenler doktor mu dedi benden daha mı iyi görüp bilicekler dedi aylardır hastamsın sana ve bebeğe zarar gelsin istermiyim sence demişti hiçte bişey olmadı insanlar hamile olduğunu hemen öğrenmeyenler var bilmeden ilişkiye giriyorlar vs yani yani bence doktora güvenmek önemli insanlar yoksa hep bi fikir hep bi konuşma içerisinde herkesin bünyesi bebeği Rahmi aynı değil