Mervenihat
34.haftamda ıdrar yolu enfeksıyonu gecırdım. Inanılmaz kasılma yapıyor rahımde. Ve tekrarlaması erken dogumu tetıklıyor Allah korusun. Antıbıyotık tedavısıne basladık 5 gunluk. Gectı. Sonra 1 hafta sonra tekrarladı. Bu kez kasılmalarım cok daha fazlaydı. Agrı yok ama karnın tas kesılıyor. Antibiyotik ve laktatlı rınger ya da ızotonık serumla rahatladım.
Hamılelıgın boyunca C vit hıc tuketmedıgım kadar tukettım. Hayatım boyuncada hıc ıdrar yolu enfeksıyonu ıle karsılasmadım.
Hemsıreyım hastanede personel tuvaletı yok hastalarla aynı yerı kullanmak zorunda kalıyoruz bı kac kez acele ettım ve o pecetelerden kullandım nolduysa ondan sonra oldu. Enfeksıyon tekrarlayınca ızne ayrıldım artık.
Bazı ınsanların ıdrar yolu enfeksıyonuna yatkınlıgı olabılıyor. Sureklı tekrarlıyorsa yatkınlıgın olabılır. Doktorun b grubu antıbıyotik yazacaktır. Reddetme kullan. Ve toplu alanlardaki tuvaletı kullanma. Cok sekerlı yeme.
Ben parol dahı ıcmıyordum aman bebege gecmesın dıye. anıbıyotık kullanmak zorunda kaldım.
Idrar yolu enfeksıyonu erken doguma sebebıyet veren enfeksıyonlardan bırı. Dıkkat etmek tedavı olmak lazım.
Allah hepımıze hayırla,saglıkla, vaktınde evladını kucagına almayı nasıp etsın ınsallah.