yigitmom_ Kelebek7 doktorum bana hic bu zamana kadar decavit vermedi sadece gynoferrasanol kan hapi ve imom omega kullaniyorum 29+1'm
Dmt01 Kelebek7 bende içemedim şurup gibi olanlardan verdi doktorum oyüzden önce maltofer vermişti onuda içemedim şimdi farklı bişey verdi onu içiyorum ama adını hatırlamıyorum
Kerem_alyadua Kelebek7 12 haftalıkken basladım 35e kadr devam ettim ama artk kullanmıyorm kaşıntı yaptı bende bırakınca gecti ferrum ve imom kullanıyorm
Kelebek7 Dmt01 bende ıcemıyorum kan degerım ıyı Allah’a şükür herşey yıyorum ama yine verdi bende Şurubunu soylicem
Fatmacbc1997 Kelebek7 bende hapını kullanıyorum canim malesef kanım düşük 19+4 uz en ilk başta kullandım şimdide kullaniyorum
Kelebek7 Fatmacbc1997 Benm Allah’a şükür ıyı kanım değerim bır ıkı hafta sonra yine bakılacak banada verdi ama midem bulanıyor
Mirayemir Kelebek7 decavit kan degil vitamin ilaci diye biliyorum doktorum gerek olmadigini yiyeceklerden vitamin almamin yeterli oldugu soyledi kullanmiyorum o yuzden