Benimcanimoglum_55 suwen, h&m ve marks& spencer da var. Çok da güzeller. Suwen den aldım daha da almayı düşünüyorum, h&m de yeni sezonu bekliyorum daha güzelleri çıkar. Kış sezonu zaten hep uzun kollu oluyor. Şimdi çok güzel modeller var önü düğmeli uzun tunik gibi çizgili pijama takımları.