Misskokulumm Toprak34 kuzum lansinoh lanolin aldım 35.haftadayım başladım kullanmaya kullananlar çok memnun
Toprak34 [silindi] Sdnurr Belediyeci espalp aslinda herseyi arastirarak aliyorum toplu alisverise ciktik esimle aventten birseyler alirken cok sey yapmadan alivermis buldum kendimi bunu da silmeye gerek yokmus cok tercih ediliyormus falan diye olmadi ben arastirip bi tane daha aliyim benim daha 2 ayim var ins tesekkur ederim kizlar 🌸
[silindi] Lanolin kullanıyorum ben kesinlikle yara yapmadı üstelik silmeye de gerek yok emzirirken çok memnunum
[silindi] Sdnurr öncesinde de kullandım doğum yaptım şuanda da kullanıyorum zaten doktorum hastaneden çıkmadan da bu kremi yazmış reçeteme
espalp Toprak34 kokusu bal mumu gibi kıvamı da çok yoğun dün gece başladım bakalım. Benim 4 günüm kaldı yara olursam yazarım😂
Toprak34 espalp aa masallah darisi basimiza bekliyorum yorumunuzu ins yaraniz olmaz. Rabbimden saglikli sihhatli rahat bir dogum diliyorum sizin icin 🥰