Zeyno_m Raulunmamasi Çok teşekkür ederim canım 🥰 Bende videolarda öyle görüyodum ama benimki uyuşmuştu mu diye bilmiyorum çok fazla hissetmedim 🤷🏼♀️ Sadece ufak ufak baskılar hissetim
OzgeSrc Zeyno_m Gozunaydin canim Allah evladınizı size bagişlasin.Okudugum en güzel dogum hikayelerinden biriydi cok rahatlatici anlatmissin ıkınmayı sancıyı tarif edisin bile bi nebze korkumu azaltti 😊😊
Zeyno_m OzgeSrc Amin canım çok saol darısı sana İnşAllah Rabbim kolay doğum nasip etsin🤗❤️ Elimden geldiği kadar anlatmaya calıştım size Çünkü hepimiz acemiyiz bilmiyoruz çoğunu 🤗
Busra_ka Maşallah hayırlı olsun 😍 böyle güzel doğum hikayeleri duymak bize de güç veriyor çok teşekkür ederiz 😍🌺39+4ten selamlar😅
Elif_murat Zeyno_m allah razı olsun, çok teşekkür ederim. Şimdi eşime okutuyorum mesajınızı. 👏🏻👏🏻🥰🥰 rabbim hepimize sağlık sohhat huzur nasip etsin inşallah
cansn99 Zeyno_m kendim dogurdum sanki Allah anali babali buyutsun 😘 bu arada ikinma taktikleri verdigin icin sagol bu cok rahatlatici❤❤❤
Zeyno_m cansn99 Ne demek canım elimden geldiği kadar anlatmaya çalıştım acemiyiz ilk bebeğimiz çoğu şeyi bilmiyoruz 🤗❤️
Zeyno_m Papatyyaa Yok canım sütüm 3. Gün geldi , o zamana kadar beyaz bi sıvı geliyo oda *Colostrum* diyoruz biz , Türkçesini bilmiyorum . Süten farklı ama bebeğe yetiyo beslenmeye
Papatyyaa Zeyno_m ek bişey vermeye gerek kalmıyor yani aslında 3 gün yine emzirdiniz. Ben sütüm 3.gün geldi yazınca 3 gün emziremedin diye düşündüm kafamda hep bu var ilk gün bile gelmese acaba neyle beslenecek bebek hemen mama mı vericek ler yoksa
Elifasya Zeyno_m okurken kendim rahatca dogurmus gibi hissettim tesekkur ederim 😊 bende 40. Haftaya gircem ve heycanliyim da . Ins hepimizin boyle dogumu olur..
Zeyno_m Gamze43 Belden vurulan iğne canım ağrı kesici, uyuşturuyo belden aşağısını ,sancıyı falan kesiyo hissedilmiyo yani
Zeyno_m Gamze43 Belden vurulan iğne canım ağrı kesici, uyuşturuyo belden aşağısını ,sancıyı falan kesiyo hissedilmiyo yani