Zeyno_m Merhaba kızlaar 🤗 Sonunda banada nasip oldu buraya Doğum hikayemi yazmak . Öncelikle Rabbim hepinize sağ Salim bebeğinizi kuçağınıza almayı nasip etsin🙏🏻. Anne adaylarınada Rabbim tez zamanda bu duyguyu yaşatsın🙏🏻❤️. Benim kızım biraz inatçı çikti 40 haftam dolmuştu, ne açılmam , ne sancım vardı. Doktorum eğer 1 hafta içinde gelmezse suni sancıyla Pazar günü başlatıcaz dedi. Tam 40 + 5 olduk , Gece 12ydi eşimle uyumaya yatağa geçtiğimizde sırtımdan bi ağrı kalktı yatağın diğer ucunda kaldım, ve o şekilde uyudum. 1 saat kadar uyumuşum öyle. Sonra bi sıcaklık hissetim, hamileliğimde akıntım çok oluyodu o günde ped takmamıştım , akıntı sandım, kalkıp ped takayım dedim. Ayağa kalkmamla şap şap şap bişeyin dökülmesi bir oldu. İlk başta altıma kaçırdım sandım😂 Ama yok , durmaksızım su akıyo. Hemen eşime seslendim, hastaneye gittik annemde geldi. Ebe suyumun geldiğini söyledi eve geri dönemiçeğimi söyledi yatışım yapılcak. Fakat bende yine sancı yok , nede acıklık var. Öyle ntsye takılı bekliyorum Meleğimin kalp atışıda bi yandan🙃 . Saat 2 de hastanede oldum. Benim sancım saat 4 de başladı. İlk bebeğim sancının nasıl bişey olduğunu hiç bilmiyodum eminim çoğumuzda böyleyiz. Şöyle kızlar adet sancısı gibi ama sadece ara ara oluyo ve belden vuruyo. Öyle dayanılmayacak gibi de değil . Annem yanımda olduğu için ve tecrübeli olduğu için her sancım geldiğinde sıcak su tuttu belime ve inanın çok rahatlatıyo. Sancınız olduğunda yürüyün çok çok iyi geliyo. Sancıyla kusmalarda oluyomuş kızlar ben kustum o yüzden yanınızda muhakak kirli pöşeti koyun, şampuan , havlu vs ... sabah 4 de başlayan sancım öğlen 12ye kadar sürdü. Ve sadece 3 santim açılmam vardı . Yurt dışında olduğum için burada önceden belirtiyosunuz epidural isteyip istemediğinizi ben istemiştim ve 3 santim acıklıkda vuruluyo. Ve vuruldu belden sadece bi iğnenin girdiğini hissediyosunuz. Epidural için doğumhaneye alınmıştım zaten ve vurulduktan sonra uyumuşum. Sancı falan hissetmiyosunuz gerçekten çok çok rahatlatıyo sizi ben tavsiye ederim vurdurmanızı. Hastane kalabalık olduğundan baya bekledim vurulması için saat 13h30 da vuruldu. Sonra ise uyumuşum o rahatlıkla. Uyandığımda hafif hafif sancıyı geri hissediyodum doktoru çağırdım hani epiduralın etkisi geçti mi diye. Muayene ettikten sonra açılmamın tam olduğunu söyledi ve bebek kendini aşağıya doğru itiyomuş. Hazırlıklar yapıldı ebe falan geldi, nasıl ıkınmam gerektığını anlatı. Şöyle kızlar , cataldasınız derin nefes alıyosunuz çenenizi göğsünüze getirerek ve bacaklarınızı altan tutarak ikınmalısınız (Nefesinizi tutarak) . Her sancı geldiğine ıkınmalısınız. Nefesiniz kesildiğinde nefes alıp geri ıkınmalısınız her sancıda 3 kere yapmalısınız. Tüm güçünüzü aşağıya vererek itirin. İlk denememede olmadı, ikincise olmadı ve 3.de doktorum tamam ıkınma geldi dedi . Ve Meleğim gelmişti 😍 Sımsıcak hemen göğsümün üstüne koydular o arada dıkışlerim yapıldı. Şunuda söyleyim hiç bişey hissetmiyosunuz uyuşmuş oluyo çünkü . Dikişler bittikten sonra hemen göğsümü verdim o an anlatılmaz yaşanır gerçekten🙏🏻 Tam o sırada eşim girdi , gözleri dolmuş❤️ Rabbim herkese yaşatsın bu duyguyu 🙏🏻❤️ Kesinlikle doğumdan korkmayın. Ben hemen doğumhanede yürümeye başladım şimdi 1 hafta oldu Doğum yapalı çok şükür herşey yolunda dikişlerimde düşmeye başladı🙏🏻 Ağrım sızım hiç olmadı. Sizi bi tavsiye daha vereyim kızlar hastaneye mutlaka depend koyun kanama çok oluyo ilk gün ve değişecek de koyun. Göğsünüzün ucu yara olmasın diye krem alın ben Lanolin lansinoh olanı aldım çok memnun kaldım. Bundan ziyade ise göğüs kabuğu alın nemli tutuyo sütünüz geldiğinde ise ona dökülüyo. Benim sütüm 3.gün geldi yani endişelenmeyin geç gelirse beni çok korkutular bu konuda 🤦🏼♀️. Bol bol su için ve Rezene cayı için, iyi beslenin. Kiloyu catlakları dert etmeyin ben 54 kilo ile hamile kaldım 76 ile doğuma girdim şuan 60 kiloyum 🙏🏻 Doğumda coğu gidiyo. Catlaklarımda vardı bacaklarımda göğsümde hepsi geçti bi göbeğimde kaldı onada mustela çatlak kremi kullanıyorum şimdilik iyi geliyo🙏🏻 Benim şimdilik size vereceğim tavsiyeler bunlar , İnşAllah Rabbim sizede kolay Doğum nasip eder ve bebişinizi kuçağınıza alırsınız ❤️ İnanın bana anne olmak dünyanın en güzel duygusu . Hiç birseyi kafanıza takmayın hamileyken hamileliğin tadını cıkarın sadece bebeğinizi düşünün unutmayın mutlu anne eşitir mutlu bebek❤️🥰
Anm Zeyno_m Allah anali babali büyütsün canm😍 almanyadami yaşıyorsun? bu söylediyin kremi internetde gördümde o yüzden☺️ benimde işl oglumda belden iyne vurmuşlardı bende senin gibi olmuşdum nasıl uyumuşdum haberim bile olmamışdı yorqunlukdan
Gulcincinar esra1991 Zeyno_m sağlıkla büyütün yavrunuzu inşallah, darısı bizim başımıza ben 2. Bebeğimi bekliyorum. 1. Normaldi ve 2. Sinin de normal Doğum olması için bol bol dua ediyorum 😇
Zeyno_m Bebektsk Amin inşAllah Canım darısı sana 🤗❤️ Son günleri beklemek biraz zor biliyorum ama bebişlerimiz ne zaman geliceklerini çok iyi biliyolar 🥰
Yoncagul Allahim cok guzel ya sevindin adiniza ohhh misss koklaya koklaya uyuyorsunuzdur .. allahhh 55 günüm kaldı
Zeyno_m Anm Aminn canım çok saol, yok ben Fransadayım 🤗 , o kremden Türkiye’de de var 🥰 Bende aynı oldu uyuyup uyandım Doğum başlamış bile 😂
Yoncatns Anlattiklarinizi okuyunca cok rahatladim sagolun Allah anali babali buyutsun darisi basimiza olsun🙏🤗
Elif_murat İçime su serptiniz vallahi. Bende epidural istiyorum ama insanlar öyle ön yargılı olmuş, her duyduklarına öyle inanmışlar ki. Kendi ablama kayınvalideme falan söylüyorum epidural isteyeceğim diye.yok felç bırakıyormuş, yok kimse onu tavsiye etmiyor deyip eşimin aklına giriyorlar. Neden; çünkü onlar doktorlardan çok daha iyi biliyor🙄🙄rabbim evladınızla birlikte uzun hayırlı ömür nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻
Zeyno_m Elif_murat Hiç kimseyi dinleme banada yok belin ağrır yok kafanı kaldıramazsın çok kötü bişey dedi hep cevrem ama kötü olsa doktorlar zaten sunmazlar o seçeneği 🤦🏼♀️. Vurmadan önce zaten doktorlar bakıyolar belin uygun mu değil mi diye ona göre vuruyolar. Ben kendim vurdurmuş olarak tavsiye ederim uyuşturuyo ne sancı ne başka bişey hissediyosun. O kadar iyi geliyo ki uyumuşum uyandığımda Doğum başlamış dediler 😂. Kimseyi dinleme vurdurmak istiyosan vurdur eğer bişey olursada kendi kararımdı dersin ama onu bunu dinleyerek keşke deme sakın. Rabbim sanada kolay Doğum nasip etsin İnşAllah canım 🙏🏻❤️
CerenAkbulut Zeyno_m Yazım tarzınızı o kadar beğendim ki size anlatamam. Buradaki doğum hikayelerinden bana en iyi gelen bu oldu. Eminim herkesinki aynı geçmiyor fakat tavsiyeleriniz ve motive edişiniz çok değerli. Allah evladınıza uzun ömür versin inşallah 🌸 Tebrik ediyorum. Sevgiler..
Zeyno_m CerenAkbulut Rabbim sizede kolay Doğum nasip etsin İnşAllah 🙏🏻❤️ Doğum konusundan hiç endişelenmeyin . Ben çok korkardım , boşuna korkmuşum o kadar. Rabbim sabrını veriyo🙏🏻 Zaten bebeğinizi kucağınıza alınca hepsi bitmiş geçmiş oluyo❤️
Lyg Zeyno_m bende Franca dayım ve benimde ilk bebeğim doğumdan o kadar korkuyordum ki allah razı olsun içim bir nebze rahatladı🥰allah bebeğinize ve size sağlık huzur versin mutlulukla büyüt bebeğiniz🥰