Mrbrn
Kızlar cumartesi serklaj oldum. O günden beri tabi yatıyorum. Sürekli çorba içiyorum öğlen ve akşam birazda sebze . Sırf kabız olmayim diye. Ama o arada doktor demir ilacı verdi onun etkisiylemi nedir afedersiniz bu sabah çok ağrım oldu tuvalet esnasinda karnım bile agriyor hala. Günde 3 litre şu içiyorum üstelik. Ben enfeksiyondan korkarken bu geldi başıma. Kızlar sizinde başımıza geldimi bu olay