Yenianne26 Ya benim çok belirtim yoktu midem de çok bulamadı sadece yanma oldu. Birde uyku haddinden fazla uyuyordum hala bile akşam 9 da gözlerim kapanıyor 🙈 bide 15 haftadan sonra kasık ağrım var oda normalmiş bugün öyle dedi doktorum
okyanustakibulut Yenianne26 oh senin kolay gecmis ya sevindim. Ben valla 6. Haftada basladim bulanmalara 11. Haftaya kadar bisey yiyemedim gecti şükür simdi yiyorum hayatta et yemezdim et ariyor gözlerim 😂 bakalim benimde haftaya belli olur sanirim
Yenianne26 İnşallah 🤲 kaç haftalık olduğunuz şuan benim 12 haftalıkken sadece tahminde bulundu erkek diye. Sonra ikili tarama da da erkek denildi. Bugün kesin olarak erkek dedi. Sağlıklı olsun da kız erkek ayrımı yok çok şükür 🤲