online_mom Menekseduru çatlak sanırım genetık biraz.benım ablam ıkı dogum yaptı olmadı.annemede olmamış.şuanlık bendede yok.ama olursada yapıcak bişe yok amelıyat olurum 😂😂🙈
Menekseduru online_mom evet genetikte oluyor ya. Bende işte ikinciden sonra düşünüyorum cnkü beyaz tenliyim cok kötü duruyor
online_mom Menekseduru evet genetık diyo herkes.arkadasımda aylarca krem surdum yaglandım ama gene çatladım bosuna ugrasma falan dedı.şuanlık yok ama bakalım.evet en mantıklısı cocuk faslını kapatıp bakıma gırmek 😂🙈
Menekseduru online_mom heh bende o yüzden 2. Yi de yapim de kendime bakayım dedim daha genciz nasılsa 27 yaşındayım ben 😁
kaan Menekseduru benim de kızım olacak insallah sürpriz yumurta oldu bize 🥰 ama oğlum daha 1 yasında ikiz gibi olacaklar 😁 allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize
Menekseduru kaan ayyy çok küçükmüşşş🙈 Olsun yaa oda güzel ama zorlancan biraz hazır ol 🙈🙈 Benim kız 5 yaşında olcak bebek doğunca 😊
Menekseduru online_mom ay olsun bakalım tabii millet 50 yaşında nasıl bakıyor kendine. Ya ben çok seviyorum bakımı falan çok da süslüyümdür bana süslü der herkes 😂😂 napim çok seviyorum yaa bakımları makyajları saçımdan tut tırnagıma kadar bakım yapıyorum düzenli 😅😅
online_mom Menekseduru ben makyaj falan yapmam pek aslında.oje falanda pek sürmem ama böle kiloya temızlıge karsı takıntım vardır.yanı duzgun fızıgı severim bide freshliği 🤗
Menekseduru melegiminannesi amin kuzummmmm inşallahhh 🙏🏻🎈 sende hayırlısıyla kolay doğurur gelirsinn amin 😍