smblkygt Merhabalar sevgili anneler ve anne adayları. Benim gibi hamilelikte kabızlık sorununu hat safhada yaşayan ve bir çözüm bulabilen ya da herhangi bir ilaç kullanan var mı acabaaaa? Çok sıkıntılı bir durumdayım😰acilen size ihtiyacım varrrrr
Superfreshlerim smblkygt canım kuru kayısı ve incir çok işe yarıyor, ilaç olarakda duphalac şurup önermişti doktorum ama çok şükür incir işe yarayınca kullanmadım
Mehsu Sabah aç karnına 2 tane bulabilirsen yaş incir tabi artık mevsimi geçiyor ben artık kuru tüketmeye başladım 2 tane incir ye sonra üstüne 1 yada 2 bardak su iç yarım saat sonra kahvaltını yap ben çözümü böyle buldum canım kayısı da yiyebilirsin ama benim pek aram olmadığı için incir tüketiyorum 😊
smblkygt Kayısıyı çok denedim üzerine ılık su da içiyorum ama hiç bir faydasını göremedim maalesef. Ne yaptıysam işin içinden çıkamıyorum resmen psikolojim bozuldu 😞ama tavsiyeniz için çok teşekkür ederim deneyeceğim inşallah iyi gelir. 😌