Fatos_aslan22 Kızlar saçlarm çok uzadı ve çokk aşırı kırık var püskül gibi ucları kestirmek istyorum 15 haftalık hamileyim sizce bir sıkıntı olur mu ? Kestiren varmı ?
ayse_akcura Fatos_aslan22 tabiki kestirme.. yani büyüklerimizden duyduğumuza inanmalıyız şimdiki nesil çok bilmiş o yüzden bekle Doğumdan sonra istediğin gibi kestir boyat.. bebeğin ömrü kısalır derler 🤔🤔🤔
Aysmnv35 Fatos_aslan22 büyüklerimiz sunu demiş bunu demiş gibi bi cümle kullanmak istemiyorum o kadar saçma ki Yani ben inanmıyorum öyle söyleyim tabiki kestirebilirsin boya yapma sadece sağlıklı uzar saçların ne güzel ☺️💜
Ilknur_emin Fatos_aslan22 hurafelere inanmamak lazım ben 18 inci haftadayim boyattım kestirdim doktorum sorun olmaz dedi
Mutire ayse_akcura ya yazmiyim dedim de cümleleriniz karşısında susmak mümkün değil. ÖMÜRÜ ALLAH YAZAR HANİMEFENDİ. saç boyuyla alakası olsaydı herkes hamile olana kadar rapunzel gibi dolasirdi 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 hani demissiniz ya şimdi ki nesil çok bilmiş heh bende onlardanim tamam mı 😉😉
defne55 ayse_akcura bacım sen şaka mısın ya ömrü büyükler değil allah belirler saçma sapan konuşma tövbe tövbe 😂😂😂😂
EAK Mutire katılıyorum kesinlikle ayse_akcura böyle büyüklerinizden her duyduğunuza inanacaksanız vay sizin halinize sizin yetiştireceğiniz çocuğun haline...Biraz kendinizi geliştirin biraz kitap okuyup araştırın lütfen..
Duruveannesii Fatos_aslan22 bende kestirdim canım ve çok araştırdım kendimde öyle düşünüyordum zaten bebeklerimizin ömrünü biz değil allah yazıyor saçımızı kestirip kestirmemekle bunun kararını biz alamayız aa kestirmiyim de ömrü uzun olsun diye bir düşünce çok saçma zaten ama yine sana kalmış
Mutire Fatos_aslan22 sen dinleme kimseyi. Ömürü uzun eden de Allah kısa edende. Çok bilmisler yazar demiş HANİMEFENDİnin biri. Cahillik diz boyu. Aklın illa ki karışır böyle saçma şeyler dolandığı surece
Nemoanne Fatos_aslan22 Geçen hafta kestirdim, hurafelere inanmıyorum ve büyüklerimiz de bence birşey bilmiyor taaa eskilerden şaman,pagan geleneklerinden gelen saçma şeyler biliyor ve inanıyorlar
Fatos_aslan22 Kesinlikle katılıyorum size kızlar benim doktorumda hiçbir sorun olmaz dedi çünkü çok mutsuzum gerçekten kötü hissediyorum
EAK Fatos_aslan22 ben 32 haftamdayım başından beri ensemi kazıtıyorum 3haftada bir ve 2 kere de kesim yaptırdım.İnanma böyle hurafelere
Merveonay Fatos_aslan22 canım hamilelik boyunca boyada yaptım kestirdimde inanma Allah aşkına böyle şeyleri ömrü koşa olurmuş büyükler halt etmiş mantıklımı ya saçla ömrünle alakası var 😀😀
Can_27 Ben de kestirdim rahatladım, zaten mantıken bakınca da boya kimyasal olduğu için zararı vardır illa da saç ne alaka.Hem böyle bi söz sadece biz de var.Diğer ülkelerde doğan çocukların ömrü kısa mı oluyo🤦🏼♀️
Dancer80 Doktorlar buna gülüp geçiyorlar hic inanmamak lazım bende hafta ici kestirecegim. 37 haftalıgım.
Akbulut Fatos_aslan22 kusura bakmayın lafım sadece size değil de ne gibi bir sakıncası olabilir Allah aşkına inanmayın böyle şeylere