Merhabaaaa🍼 bebisime biberon almaya karar verdim. Okudugum kadariyla philips avent cok iyiymis evet. Cam biberona okey diyorum ama biberon seti diye bi olay var arastirdigim kadariyla o nedir pek anlamadim yani dahami iyi olur diycem ama sadece yenidogan seti yaziyo ve cam deil onlar... cam olanda bunu buldum
https://www.akakce.com/siparis/?p=491793882 ikili biberon seti 240+120 ml. Bunu alirsam sadece yetermi? Bebege ne kadar kullanabilirim? Biberonun yas farki oluyomu yani yenidogan icin ayri 3 aylik icin ayrimi almak gerekiyo? Hic bilmiyorum bu konulari☺️