Haticedma Bizde 11+2 yiz ilk gebeliğim cinsiyeti çok merak ediyorum 2 li tarama testim var 1 hafta sonra bekliyorum 4 gözle cinsiyetini de öğrenmek için 😊
SemihaMutlu 11+5 iz biz.bıgün ikili test yapıldı bakalım ne olacak.inşallah sorunsuz sağlıklı hamilelik geçiririz ve bebeklerimizde sağlıklı olur.
Esilaseher Benimde ikinci hamileligim 12+4 üm bende Eylül başı görünüyor insllh hyrlisiysa saglikla alırız kucaklarimiza bebislrimizi ikinci ama ilkbebek gibi heyecan aynı değişen bişey yok.
TubaSari Esilaseher evet canim bakalim cinsiyetleri ogrenebilecekmiyiz ikili test icin kan verdim sonuclar ciktida persembe günü gidicem sonuçları baktirmaya o günde doğum gunum hayirli haberler alirim insallah🙏