Esnnnn34 Masalina ben doğumu orda yapmayı düşünüyorum ama şuan devlette muayane oluyorum siz doğum ücretini sordunuzmu
Melis_kaan_efe Eylül 2018 de doğum yaptım kendi isteğimle sezaryan gebeliğimin başından sonuna kadar oraya gittim şu an 21 haftalık yine gebeyim yine oraya gidiyorum 1300 sezaryen 2. Zorunlu sezaryen 1450 lira kendi isteğinizle ilk defa sezaryen olucaksanız 2000 lira Bütün doktorları gezdim. Sevil Çankaya ile bu yolda yürüdüm şimdi 2. Gebeliğimi sürdürüyorum. Bütün doktoralar iyi ama önerecek olursam yüz de yüz sevil hanım sonra Pınar hanım var o sonra da Rukiye Sedef hanım var. Bence kesinlikle sevil hanımla Pınar hanımı seçip arasında karar vermelisin ben sonuna kadar sevil hanım diyorum canım ikinci kez hemen hamile kalmama rağmen tek bir şey demedi çok ilgileniyor sezaryanım normal doğum gibi çok rahattı ve hastane şahane hemşireler ebeler herkes şahane lakin herşeu sana da bağlı sen onlara nasıl gelirsen onlarda sana öyle geliyor