Sabiha02 Canim Allah bagislasin oncelikle yavrularini sag saglim.kucagina alman dilegiyle . Hicbir zorlugu yok inan ufak bir bel agrisi oluyor ameliyattan sonra ama ameliyat sirasinda falan bir zorlugu yok his var ama aci yok bebegin cikarken falan hissediyorsun yani cok guzel bi duygu bebegin hazrlanirken gorunuyorsn izliyrsun ve hemen odaya alindgnda ilgilenebiliyosn bebeginle bence ikincide spinal dusunmelisin 😍