Osse kilosuna çok takılı kalmamak lazım ya, bir hafta 2 hafta çok anormal bir şey değilmiş ki.. küçük bebekler her zaman daha hızlı gelişim gösterirlermiş , benim yavrumunda kilosu 1300 daha çok küçük😪 ama dediğim gibi sağlığı iyi olsun , kan akımı, suyu, hareketleti normal olsun yeter