Buseeeee Mide bulantısı için zofer 4mg pembe verdi doktor midem çok bulanıyor normalde sabah aç iç semişti ama benim şuanda bulanıyor gün içinde içen varmı? Ve bebeğiniz kaç haftalıkken içtiniz bu hapı?
Cigdem07 Buseeeee Sabahları aç karnına içiyorsun canım :) ben hamileliğimin 5. Ayına kadar kullandım şuan 7 aylık hamileyim şükür bi yaramazlık yok ☺️
elifzeynebinannesi Suan 8 ayligim ama 7. aya kadar o mide bulantisi ve kusma bitirdi beni, bi bu ilac kurtariyordu, serumlarla ayakta duruyordum, pahali birde,1 hafta anca yetiyordu, devlet karsilamiyor..ben bi sabah bi aksam yemekten sonra kullaniyordum canim, yinede doktoruna danis istersen, benim doktorum cok kotu oldugum icin sabah aksam kullanabilirsin demisti..