Bserappp bizde 27 haftalık olduk aynı şekilde yaşıyorum canım benim kızımın başıda aşağıda olduğu için daha fazla yaşıyorum bazen çıkacakmış gibi hissediyorum internet siteleri bu durumun erken doğum belirtisi olduğunu söyleyip insanları korkutuyor ama doktorum bunun çok normal olduğunu bebeğin elinin ayağının çarpabileceğini söyledi korkulacak bişey değilmiş 😊