Fadiksamet yok canım beyaz olmuyor bir makale , “Nişan sümüğümsü olur, gebelikte gelen akıntıdan daha farklıdır. Rengi pembemsi, hafif kanlı (ama kanama gibi değil) ve reglinin son günlerinde gelen kahverengimsi akıntıya benzer. Anlayacağınız herkesten aynı renk nişan gelmez. Rahim ağzı incelip açılırken serviksteki kılcal damarlar çatlar ve nişan bu nedenle hafif kanlı görünebilir. Bu doğrultuda doğum sürecinde rahim ağzı açıldıkça kanlı bir akıntının gelmesinin gayet normal olduğunu söylemek isterim. Nişan gelmesi konusunda altın kural kandan çok sümüğümsü madde olmasıdır. Eğer kanama gibi bir durumla karşılaşırsanız hızlıca doktorunuza haber vermeniz gerekir.” diyor Kısaca .