Fdle 19 hafta olduk ama ben halen hissedemiyorum bebeğimi çok istiyorum hissetmeyi tatlı yiyip sırt üstü uzanıyorum bazen soluma uzanıyorum bi hareketlenmeler oluyor karnımın içinde ama bağırsak hareketimi kızım mı çözemiyorum 🥺🙄
Miraninannesi Fdle daha yeni olduğu için siz karın ağrısı ya da dediğiniz gibi bağırsak hareketleri olarak algılıyorsunuz ama o minik meleğinizin hareketleri annesi 💕
Superfreshlerim Fdle canım 19+6 yım ama çok az hissediyorum o da bazen bağırsak hareketi mi bebek mi derken geçip gidiyor, ikiz bir gebeliğim var daha çabuk hissederim diyordum ama maalesef inşallah artık daha net ve daha çok hissederim☺️
Fdle Miraninannesi kendimi çok dinliyorum bazen hiç o hareketleri de hissetmediğim oluyor uyuyordur diyorum kötü düşünmemeye çalışıyorum 23ünde detaylı ultrasona giricem vakit hiç geçmiyor sanki 🙄🙏
Miraninannesi Fdle evham yapma annesi bebek bütün duygularını hissediyor şuan bebeğinide üzüyorsun sen hareketlerini hissetmiyorum diye stres yaptıkça bebeği de negatif etkiliyorsun
Fdle Superfreshlerim inşallah canım ilk gebelik olunca 22.haftaya kadar normal diyorlar ama vakit geçmiyor hiç:)
Superfreshlerim Fdle aynen öyle biran önce hissetmek istiyorum ama doktorum da 26 dan sonra görürsün sen çok canını acıtacaklar dedi🥰yeterki o haftaları sağlıkla görelimde istediklerini yapsınlar☺️☺️
Fdle Superfreshlerim aynen aynen kesinlikle katılıyorum sana yeter ki canımı acıtsın sağlıklı sıhhatli olsun da meleğim 🙏 Rabbim hayırla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah kuzum 🙏😍
Cagla22 Superfreshlerim tabi canm bn şimdi 30+5 bi tekme atıyor kızım yarım saat kendime gelemiyorum 🤣
Merveguvencapan Bebeğiniz kız mı acaba kız bebekler daha geç hissettiryomuş ben oğluşumu 17 de hissettim ama 20 ye kadar çok az az 20 den sonra artıyo şuan 27 dışardan bile hareketleri belli oluyo yer değiştirmesini kıpırtılarını tekmelerini hissediyorum 🙏😊
Smraozn12 Merveguvencapan kızımı 16+3gibi hıssettım bagrsak ve gaz degıldı onları surekli yasadıgım için nasıl bişi oldgnu biliyorum bu cok farkliydi 😍
Fdle Merveguvencapan bebeğim kız bende duymuştum kız bebekler geç canlanır falan diyorlar ama ben bir an önce hissetmek istiyorum meleğimi 😍