Zelss medisis hastanesine gidiyorum 2 seferdir. . Memnun kaldım. . Ortadoğu hastanesine de gitmiştim orası da iyiydi. . Ama medisis yakın diye oraya devam edeceğim. . Ortadoğu da zeynep hanim a gitmiştim. . Medisis te Esra hanim a gidiyorum. . Memorial düşünürsen de Nesrin hanımı öneririm ilk dogumumu o yapmıştı. şimdi Memorial biraz tuzlu olduğu için gitmedim..