Hll Haklısın orası öyle tabi ama herkes hemşiresi, doktoru açısından pek şanslı olmuyo bilgi verme konusunda. Mesela ben hemşireme ulaşabilmem bile çok sıkıntı oluyor ki bi ara hemşirem 4 ay boyunca ortalarda yoktu. Nerede diye soruyorum, teelfonla ulaşmaya çalışıyorum bilmiyoruz izinli, yok o buradan ayrılacak falan diyorlar🤔 Sonra bi anda ortaya çıkıverdi😂🙄