Bertug-Tugberk-Mom benim de tokluk 167 çıktı kendi doktorum endokrin bölümüne yönlendirdi o da diyetisyene. Diyetisyende bi liste verdi ona göre beslenmeye başladım. Tatlu ,hamur işi ,içerisinde fazla şeker bulunan her şey yasak ve günde mutlaka 1 saat yürüyüş yapmam gerekiyormuş.