@Efliinnn
Efliinnn 2. Bebeğime hamileyim ve ilk çocuğumu bundan 10 yıl önce doğurmuştur ve o zamanlar gümüş kapak filan yoktu. İnanın doğumdan daha zor geçti emzirme dönemim. 5/6ay ağlaya ağlaya tepinerek emzirdim oğlumu. Denemediğin ilaç ve bitkisel ürün kalmamıştı. Göğüslerim birçok insandan çok çok hassas. 10 yıl aradan sonra 2. hamileliğim ve ilk araştırmam bunun için oldu. Harika yorumlar okudum. Memnun kalmayanını hiç duymadım. Hatta çevremde de var ilk doğumunda çok acı çekip 2. Doğumunda gümüş kapak kullandığı için hiç acı çekmeyen. Benim kapağım bugun geliyor. Daha kullanmadım o yuzden kesinlikle ile yarıyor diyemem ama acıyı çeken bilir o yuzden kesinlikle denemeye değer