vildankg 7+2 haftalık hamileyim. 6 haftamda kahve rengi lekelenmem oldu. Doktor kesen aşağıda dedi ve 1 haftadır full yatıyorum. Sadece ihtiyaçlarımı karşılamak için kalkıyorum. Bu durum geçici bir durum mu? Daha önce bunu yaşadınız mı?
Fatmanur122 vildankg benimde kesem aşagıda bendende leke geliyor canım bende yatıyorum sürekli kalp atışını duydunmu
Pnr347 vildankg Canım duyduğum kadarıyla hamilelik boyunca yatiriyorlar cunku dusuk tehliken oluyor boyle durumlarda ve kendini yorma Allah yardimcin olsun 🙏🙏
vildankg Fatmanur122 kal Fatmanur122 kalp atışını çok şükür 6. Haftamda duydum. Haftaya tekrardan kontrolüm var.😓
Esraarse Üzülme benim kesemde aşağıdaydı doktor bana da yat dedi ama ben işime devam ettim tutunacağı varsa tutunuyor bizim gücümüz yok onu orda tutmaya suan 32 haftalığız çok şükür bebek büyüdükçe yukarı çıkıyo
vildankg Esraarse doktor Esraarse bende o yüzden bağlanamıyorum sanırım şu an. Her şey Allahtan. İnşallah güzelce geçiririm şu günleri.