Ayselicious Hiç korkma ben alıştırdım kendimi o duruma , yani sonuçta öyle yada böyle çıkıcaklar durcakları yok bence en sağlıklısı normal doğum hem bebek açısından hem anne için cidden kasma kendini neler yaşadık şu zamana kadar o o an 20-25 dakika katlanacağımız ağrılar sonra bir bakıcaz Allahın izniyle kucağımızfa yavrumuz ne acımız kalcak ne birşey ilk bebeğim benimde ben hep böyle motive ettim kendimi ki ben iğneden korkan insandım 🤔😬