DilanArslanSahin Dygyns 39 haftada çatı muayenesi yapıldı aynı gün akşamı nişan geldi şu an 39 +3 bebek henüz kanala girmedi 2 parmak açılma var sancı yok har ne yapıyorsam da bebek kanala girmiyor
Aydogdu Hacere ayni benim durum😂 2cm aciklik ara ara duzensiz sancilar gelen yok ama nişanım geleli 5 gun olacak hayla bisey yok ya 39+4 bende
Hacere Dygyns evet bende en azından bir başlangıç oldu diye seviniyorum hayırlısıyla hep birlikte inşAllah
Elfeylldhn Dygyns 40 haftama son 3 yani eger beklemek gerekiyorsa yani doğmazsa 41 e kadar beklicez ama bende o takât kalmadi😭
Dygyns Elfeylldhn banada öyle dediler artık olmazsa suni ile başlatıcaz diye inşallah gelir yürüş yapıyorum bol bol
Dygyns DilanArslanSahin ay canım benim çokta düşünme stres bile etkilermiş bol bol yürüyüş diyorlar merdiven birde.
DilanArslanSahin Dygyns kiminin doğum anında giriyormuş ama korkuyorum ister istemez strese giriyorum 😳😳
Mervednr Dygyns son 11 ne nişan var ne başka bir belirti 😀 37. Haftada çatı muayenesi oldu 38. Haftada doktorum gelir bu hafta dedi. Her lavaboya girdiğimde aha nişan mo geldi diyorum 😀 umutla bekliyoruz kayınvalide geldi 😀 oğlum hala gelemedi
Erenes 38+6 olduk gelen giden yok bugün iyice oynadım deli gibi dans ettim🤣hainn geceler gençliğim bak haramda oldu diye actimm müziği 🙈sonra oda yetmedi AVM yürümeye gideyim hem.dolasayim dedim eve geldim yemek yaptım şimdi hala maşallah im..var trp gibiyim bu gece gelmese hiç gelmez🙊🙈
Dygyns Erenes desene bugece gelmeli benden 2 den beri yürüyüş alışveriş pazar derken akşam oldu hayırlısı artık canım istanbuldamısın.
SevalK Kızlar cinsel ilişki sonrası nişan gibi kanlı akıntısı gelen oldu mu? Bugün açılma var mı diye 3. Kez dr kontrolü yaptık 39 oldum hala sancı olmasına ramen açılmam yok🤷🏼♀️