Ozlemaslihan Bugün kontrolde doktor suyun biraz fazla dedi bu %60 olan bi durumda kalan %40 şekere bağlı olabilir dedi. 24. Haftada şeker yüklemesinde belli olurmuş, bu durumu yaşayan hamişlerden deneyimlerini öğrenebilirmiyim☺️☺️
Nesiii Ozlemaslihan benimde aynı durumda şeker yükleme yapıldı ve detaylı ultrason şükür hiçbir şey çıkmadı,sebebini bulamadı doktorumuz bazen olabiliyormuş genetik yapıdan
Neslihancoskun Ozlemaslihan benimde öyle çıktı bizde şeker yüklemesi yaptık sonucu biraz yüksek çıktı diyete başladık detaylıda çok az böbrek genişlemesi olduğu çıktı buda suyunun fazla olmasından kaynaklı şuan sıkıntı yaratmaz dedi doktorum Hayırlısı artık
Filiz12 Ozlemaslihan benimde o haftalarda su fazla çıktı bende şekerden dolayıdır diye şeker yükleme testi yaptırdım ama bişey çıkmadı şuan 34.haftadayım su normale döndü doktorumda ilerleyen haftalarda normale döner demişti zaten