Uvercinka 10 haftama giricem inşallah evet byle tırnak ucu kadar bi leke geldi doktoruma srdum gel bakalım dedi ultrasonda rahimde kanama görüldü progestan iğne verdi 5 gün vuruldum gün aşırı lekem kesilmişti iki gün snra fazla bi leke geldi tekrar kontrole gittim bebekte sıkıntı yok ama kist oluşmuş dedi lekelenmem devam ettiği içinde progestan kapsül yazdı 😐sizede geçmiş olsn mutlaka doktorunuza bildirin